• b2b
  • Działania w Internecie

Kampanie displayReklama w mediach społecznościowychE-mail marketing

Dział SPC Interactive pomoże Państwu przygotować całościową strategię obecności Państwa firmy w internecie.

Kampanie display

Planujemy i prowadzimy kampanie display w internecie, skierowane do precyzyjnych grup docelowych.

Oferujemy Państwu możliwość przeprowadzenia kampanii reklamowej w czołowych polskich portalach horyzontalnych (Onet, WP, Gazeta, Interia i inne), w sieciach reklamowych oraz indywidualnych, dopasowanych witrynach. Poprzez dobór odpowiednich serwisów, nasi eksperci  pomogą Państwu zrealizować najbardziej wymagające cele.

Kampanie rozliczamy w modelach efektywnościowych, to znaczy, że płacą Państwo tylko za konkretne efekty.

Reklama w mediach społecznościach

Już 87% polskich internautów korzysta z serwisów społecznościowych takich jak  Facebook, Twitter czy Linkedin.  Obecność w nich marek jest już więc dziś niemalże obowiązkowa, a reklama w serwisach społecznościowych jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się form promocji online. Jak pokazują badania, 43% osób odwiedza witrynę marki, z którą miała kontakt za pośrednictwem serwisu społecznościowego. Jest to więc też reklama niezwykle skuteczna. Dodatkowo, daje unikalną możliwość interakcji firmy z klientami. 

Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę:

  • Stworzenie profili firmowych,
  • Administracja i moderacja,
  • Tworzenie treści,
  • Interakcja z fanami,
  • Gromadzenie społeczności,
  • Organizacja kampanii reklamowych w serwisach. 

E-mail marketing

Planujemy i tworzymy kampanie reklamowe z wykorzystaniem poczty elektronicznej – skutecznego narzędzia marketingu, który daje możliwość dotarcia w krótkim czasie i niewielkiej cenie bezpośrednio do tysięcy potencjalnych klientów.

Ta forma promocji doskonale sprawdza się w kampaniach nastawionych bezpośrednio na sprzedaż produktów i usług. Przekaz reklamowy jest nie tylko targetowany, ale także personalizowany – do odbiorcy można zwrócić się po imieniu. Dzięki tym możliwościom mądrze zaplanowana kampania e-mail może być niezwykle skuteczna.  

Skupiamy się na stworzeniu jak najbardziej dopasowanej bazy odbiorców oraz na jak najwyższej dostarczalności e-maili, którą monitorujemy i mierzymy.