
Polska będzie promowana według projektu SPC House of Media
Dom mediowy SPC House of Media wygrało przetarg Ministerstwa Gospodarki na stworzenie projektu uniwersalnego, polskiego stoiska promocyjno-informacyjnego, który będzie wykorzystywany na wszystkich zagranicznych targach objętych wsparciem Ministerstwa Gospodarki w ramach kampanii promującej polską gospodarkę za granicą.
Stoiska o jednolitym wyglądzie pojawiać się będą w różnych częściach świata na targach rozmaitych branż – aby zapewnić spójność promocji polskiej gospodarki. Projekt wykorzystuje księgę znaku Marki Polskiej Gospodarki, zamówioną przez Ministerstwo już w 2012 roku i wykorzystywaną podczas programówpromocji w latach ubiegłych.
Aby wzmocnić efekt, na zlecenie Ministerstwa SPC House of Media zaprojektowało też uniwersalny element stoiska targowego, identyfikujący je z Polską (latarenka oznakowana logotypem Marki Polskiej Gospodarki). Będzie on umiejscowiony na stoiskach wszystkich polskich firm, które otrzymywać będą dofinansowanie w ramach ministerialnych programów. Dzięki temu na najważniejszych światowych targach stoiska polskich przedsiębiorców będą jednolicie oznaczone i będzie je łatwo zidentyfikować na tle innych wystawców.
Działania te mają pomóc Ministerstwu Gospodarki ujednolicić i zmaksymalizować efekt kampanii promującej markę polskiej gospodarki na zagranicznych rynkach. Prowadzona ona będzie w ramach różnorakich działań Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój (POIR) w ramach nowej unijnej perspektywy finansowej na lata 2014 – 2020.