• b2b
  • Aktualności

SPC promuje europejską wieprzowinę

.

Dom mediowy SPC House of Media wraz z agencją reklamową Legend Group zrealizują międzynarodową kampanię „Rozsmakuj się w Europie”, promującą europejską wieprzowinę na rynkach Japonii i Kanady. Kampania jest prowadzona na zlecenie Związku „Polskie Mięso”, zrzeszającego blisko 70 polskich producentów branży mięsnej oraz Agencji Rynku Rolnego.

Kampania promocyjno-informacyjna potrwa 3 lata. Będzie skierowana do odbiorców biznesowych – wśród zaplanowanych działań znajduje się m.in. prezentacja oferty na najważniejszych targach spożywczych w Japonii i w Kanadzie czy organizacja misji gospodarczych. W 2016 roku stoiska promujące europejską wieprzowinę pojawią się na targach Toronto Food + Drink Market (8-10 kwietnia) oraz Japan Meat Industry Fair (15-17 kwietnia).

SPC House of Media jako lider konsorcjum zajmie się wdrażaniem kampanii, organizacją misji gospodarczych oraz udziału w targach, natomiast Legend Group jako konsorcjant odpowiada za strategię komunikacji, kreację oraz produkcję materiałów promocyjnych.
Kampania jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej.

Po więcej informacji zapraszamy na www.letsmeat.eu !