• b2b
  • Aktualności

Program SPC House of Media uznany za "success story nr 1" przez Ministerstwo Gospodarki

.

Ministerstwo Gospodarki, podsumowując swoje działania promujące polską gospodarkę zagranicą, uznało realizowany przez SPC House of Media program promocji branży kosmetycznej za „success story nr 1”.

Ministerstwo Gospodarki podsumowało działania proeksportowe, które prowadziło w latach 2012 – 2015. Ich budżet wynosił ok. 340 milionów złotych.  Za „success story nr 1” uznało program promocji branży kosmetycznej, prowadzony przez SPC House of Media. Był to najbardziej popularny program –  wzięło w nim udział ponad 80 firm. Ministerstwo napisało o nim:

Programem, który okazał się niewątpliwym sukcesem w ramach poddziałania 6.5.1 PO IG, był program promocji branży kosmetycznej. Dzięki spójności i skonsolidowaniu branży oraz niezwykle sprawnej i efektywnej działalności realizatora programu, udało się uzyskać wymierny efekt skali w zakresie promocji Marki Polskiej Gospodarki oraz renomy i potencjału polskiego przemysłu kosmetycznego.

Pełna wersja komunikatu prasowego