• b2b
  • Aktualności

Polskie kosmetyki w światowej czołówce

.

Polska branża kosmetyczna zaprezentowała się w znakomitym stylu na najważniejszych targach kosmetycznych na świecie, Cosmoprof, które odbyły się w dniach 21 – 23 marca 2015 w Bolonii we Włoszech. Polski Pawilon Narodowy, największy w historii naszej branży, był też jednym z największych na targach.

Polscy wystawcy, których w tym roku był ponad 100, przez 4 dni targowe konkurowali z ponad 2,5 tysiącami wystawców z całego świata o uwagę 250 tysięcy zwiedzających, z których 80 tysięcy przyjechało spoza Włoch. Polski Pawilon Narodowy był jednym z 27 pawilonów narodowych. Polskim firmom udało się wyróżnić. Polski Pawilon okazał się być 4. największym na targach.

Pawilon Narodowy został zorganizowany przez SPC House of Media – realizatora I edycji Branżowego Programu Promocji Branży Kosmetycznej, prowadzonego na zlecenie Ministerstwa Gospodarki od 2012 roku. SPC House of Media odpowiadał nie tylko za organizację Polskiego Pawilonu Narodowego, ale też za jego PR i reklamę.

Polska była krajem partnerskim oficjalnego koktajlu powitalnego dla najważniejszych gości targów. Reklamy polskiego Pawilonu pojawiły się też w targowym katalogu, na terenie kompleksu wystawowego, czy na billboardach na trasie prowadzącej z bolońskiego lotniska.

Podsumowanie targów

Wideorelacja z hali pawilonów narodowych

Zdjęcia Polskiego Pawilonu Narodowego

Katalog polskich wystawców

Komunikat prasowy sprzed targów