• b2b
  • Aktualności

SPC House of Media organizuje Polski Pawilon Narodowy na największych na świecie targach kosmetycznych

.

Ponad 100 firm z Polski zaprezentuje się na największych targach kosmetycznych na świecie –  Cosmoprof – które odbędą się już w dniach 20-23 marca 2015 w Bolonii. Organizowany przez SPC House of Media oficjalny Polski Pawilon Narodowy, który tam powstanie, jest największym z dotychczasowych. Jest też zarazem ostatnim, organizowanym w ramach właśnie kończącego się rządowego programu promocji polskiej branży kosmetycznej na świecie.  

Branżowy Program Promocji, realizowany przez SPC House of Media na zlecenie Ministerstwa Gospodarki od 2012 roku, był pierwszym programem promocji polskiej branży kosmetycznej za granicą. Poprzez promocję tej i 14 innych wybranych, flagowych polskich branż, na świecie promowana była polska gospodarka. Polscy przedsiębiorcy, wspierani finansowo funduszami unijnymi oraz organizacyjnie przez wykonawcę poszczególnych branżowych programów, mieli szansę skupić się na wdrażaniu nowych strategii eksportowych i rozwijaniu sprzedaży.

W branży kosmetycznej Program przyniósł świetne efekty. Polska jest dziś szóstym największym eksporterem kosmetyków w Europie. Do tej pory pozycja ta była zasługą w dużej mierze światowych koncernów, które w Polsce zlokalizowały swoje zakłady produkcyjne. Jednakże imponujące wzrosty sprzedaży zagranicznej, odnotowane w ostatnich latach przez lokalnych producentów, zmieniają te proporcje. Rosnące znaczenie rodzimych marek można będzie zaobserwować na zbliżających się targach w Bolonii. 

Informacje o Polskim Pawilonie Narodowym na Cosmoprof
Komunikat prasowy
Katalog polskich wystawców Cosmoprof 2015

cp-bologna2015