• b2b
  • Aktualności

SPC House of Media rozpoczyna promocję marki TYLOS LONDON

.

Dom mediowy SPC House of Media rozpoczął długofalową współpracę z cejlońskim producentem herbat Tylos, który zdecydował się wzmocnić swoją pozycję na polskim rynku.

Pierwszym etapem działań promocyjno-reklamowych herbaty Tylos London - Finest Ceylon Tea jest kampania outdoorowa na nośnikach typu frontlight 6x3m.

W kolejnych miesiącach planowana jest aktywność w Internecie oraz w mediach branżowych skierowanych do właścicieli sklepów oraz hurtowni spożywczych.

Tylos ma w swym portfolio wiele marek herbat: Supreme, Finest, Classic, Fruit, wśród których znajdują się herbaty czarne, zielone, smakowe oraz owocowe.

Obecnie na polskim rynku Tylos oferuje markę Finest Ceilon Tea. Kolejne brandy będą wprowadzane stopniowo. Ich wejściu na rynek towarzyszyć będą kampanie planowane oraz koordynowane przez SPC House of Media.

tylos