• b2b
  • Aktualności

SPC House of Media pracuje dla Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan

.

Właśnie ruszyła nowa kampania PKPP Lewiatan. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SPC House of Media, który został wybrany w drodze konkursu. Kampania swym zasięgiem obejmie około 30 najważniejszych polskich witryn internetowych poświęconych ekonomii, inwestowaniu i tematyce gospodarczej (m.in. gazetaprawna.pl, forsal.pl,  pb.pl, forbes.pl).

Kampania promuje konferencję organizowaną przez PKPP Lewiatan 12 lutego w Warszawie w ramach projektu „Aktywizacja i podnoszenie kompetencji podmiotów rynku Aniołów Biznesu w Polsce”. Wśród zaproszonych gości będą m. in. David Putts – współtwórca Inteligo oraz Michael Sonenshine – zarządzający funduszami early-stage w Europie Centralnej.  Oprócz wykładów odbędą się również prezentacje najlepszych pomysłów na biznes.
Celem projektu PKPP Lewiatan, współfinansowanego ze środków unijnych,  jest szerokie rozpropagowanie idei Aniołów Biznesu  (Business Angels) oraz przygotowanie przedsiębiorców i inwestorów do transakcji kapitałowych o charakterze udziałowym, wymianę doświadczeń inwestorów oraz implementacja na rynku polskim światowych wzorców w zakresie funkcjonowania sieci Aniołów Biznesu.

Kampania potrwa do 11 lutego 2014.