• b2b
  • Aktualności

Polskie kosmetyki z rozmachem promowane zagranicą

.

SPC House of Media jest twórcą najnowszej i dotychczas największej kampanii promocyjnej polskiej branży kosmetycznej, która zostanie zrealizowana na najważniejszych targach kosmetycznych na świecie - Cosmoprof.
Targi odbywają się w dniach 4 - 7 kwietnia 2014 w Bolonii we Włoszech. To najbardziej prestiżowa impreza branżowa. Pokaże się na niej ponad 100 firm kosmetycznych z Polski.

Prawie 1/3 z nich wystawi się w Polskim Pawilonie Narodowym, który organizowany jest właśnie przez SPC. Będzie on zajmować powierzchnię niemal 600m2. W Pawilonie zostanie utworzona strefa ekspozycyjna tzw. Poland’s Novelties Showroom & Cafe, gdzie zaprezentowane zostaną premiery kosmetyków przygotowanych specjalnie przez polskich producentów na targi Cosmoprof. Dopełnieniem strefy ekspozycyjnej jest również zaprojektowany przez SPC House of Media katalog premierowych produktów. Dodatkowo SPC odpowiada w pełni za organizacje i nadzór produkcyjny nad inauguracją showroomu w formie multimedialnego pokazu, który odbędzie się w centralnym punkcie targów.

Agencja SPC House of Media przeprowadzi też kampanię promującą na różnorodnych nośnikach - od mailingów B2B do potencjalnych kontrahentów polskich firm i gości targów, przez reklamę w prasie biznesowej i kobiecej czy w katalogu targowym, po billboardy eksponowane w Bolonii w czasie targów. Będzie też prowadzić międzynarodowe biuro prasowe branży.



SPC House of Media obsługuje promocję polskiej branży kosmetycznej za granicą w ramach projektu prowadzonego dla Ministerstwa Gospodarki. Jest to Branżowy Program Promocji Branży Przemysłu Kosmetycznego funkcjonujący w ramach Poddziałania 6.5.2 Ministerstwa w latach 2012-2015. Zakłada on promocję polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych poprzez promocję 15 wybranych, flagowych branż. SPC House of Media udało się namówić do udziału w Programie prawie 100 polskich producentów kosmetyków.