• b2b
  • Aktualności

SPC dla wyborów samorządowych bez barier

.

SPC House of Media planuje i kupuje media dla ogólnokrajowej kampanii, która ma zachęcić osoby z niepełnosprawnością do udziału w wyborach samorządowych 16 listopada 2014.

Zleceniodawcą kampanii jest Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji. SPC pokonało w ogłoszonym przez stowarzyszenie przetargu na zaplanowanie i zakup mediów 4 konkuretnów.

Kampania jest aktualizacją kampanii z 2011 z hasłem przewodnim „Idziemy na wybory”, poszerzoną o przekaz „ Nieobecni nie mają głosu”.

Zachęca do skorzystania z udogodnień, jakie przewiduje kodeks wyborczy w celu ułatwienia głosowania osobom niepełnosprawnym (dostosowanie lokali wyborczych, głosowanie korespondencyjne czy przez pełnomocnika) oraz podkreśla istotność udziału każdego obywatela w wyborach. Informuje też komitety wyborcze o konieczności dostosowania swoich serwisów internetowych do potrzeb użytkowników z niepełnosprawnościami.

Ambasadorami kampanii są osoby z niepełnosprawnością znane ze swoich aktywnych postaw społeczno-obywatelskich, takie jak Janusz Świtaj, Monika Cieniewska, Monika Snycerska czy Agnieszka Bal, które swojego wizerunku użyczą do spotów telewizyjnych czy ogłoszeń prasowych.

Kampania trwa w dniach 1-14 listopada.

Spoty pokaże telewizja (TVP1, kanały tematyczne TVP, kanały tematyczne grupy Polsat, kanały tematyczne grupy TVN). Ogłoszenia pojawią się w prasie (Gazeta Wyborcza i 130 tygodników lokalnych) i w internecie, zarówno na największych portalach (onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, interia.pl), jak i na witrynach dedykowanych niepełnosprawnym.