
SPC – ekspert w kampaniach dla branży „Agro”. Product placement i kampania spotowa dla Agrosimex Sp. z o.o.
SPC House of Media zaplanował i zakupił media na potrzeby kampanii reklamowej firmy Agrosimex, wiodącego dystrybutora nawozów, środków ochrony roślin oraz profesjonalnych narzędzi ogrodniczych.
Program SPC House of Media uznany za "success story nr 1" przez Ministerstwo Gospodarki
Ministerstwo Gospodarki, podsumowując swoje działania promujące polską gospodarkę zagranicą, uznało realizowany przez SPC House of Media program promocji branży kosmetycznej za „success story nr 1”.
SPC House of Media promuje projekty Lasów Państwowych
Polska The Times pisze o sukcesach eksportowych polskiej branży kosmetycznej
Polska The Times pisze o sukcesach eksportowych polskiej branży kosmetycznej i roli w nim SPC House of Media: "Istotną dla tego sukcesu okolicznością jest zaangażowanie Ministerstwa Gospodarki we wsparcie branży kosmetycznej. (...) "
Polskie kosmetyki w światowej czołówce
Polska branża kosmetyczna zaprezentowała się w znakomitym stylu na najważniejszych targach kosmetycznych na świecie, Cosmoprof, które odbyły się w dniach 21 – 23 marca 2015 w Bolonii we Włoszech. Polski Pawilon Narodowy, największy w historii naszej branży, był też jednym z największych na targach.
SPC House of Media organizuje Polski Pawilon Narodowy na największych na świecie targach kosmetycznych
Ponad 100 firm z Polski zaprezentuje się na największych targach kosmetycznych na świecie – Cosmoprof – które odbędą się już w dniach 20-23 marca 2015 w Bolonii. Organizowany przez SPC House of Media oficjalny Polski Pawilon Narodowy, który tam powstanie, jest największym z dotychczasowych. Jest też zarazem ostatnim, organizowanym w ramach właśnie kończącego się rządowego programu promocji polskiej branży kosmetycznej na świecie.