• b2b
  • Aktualności

O promocji polskich kosmetyków w TVP

.

Zapraszamy do obejrzenia programu o eksporcie polskich kosmetyków i prowadzonym przez nas projekcie ich promocji za granicą. Dom Mediowy SPC House of Media prowadził go przez 3 ostatnie lata na zlecenie Ministerstwa Gospodarki.

Projekty Lasów Państwowych promowane w prasie

.

Dom mediowy SPC House of Media zakończył kampanię reklamową dla Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, promującą projekty rewitalizacyjne, realizowane przez Lasy Państwowe. SPC przygotował kreacje i zakupił media na potrzeby kampanii.

Polska będzie promowana według projektu SPC House of Media

.

Dom mediowy SPC House of Media wygrało przetarg Ministerstwa Gospodarki na stworzenie projektu uniwersalnego, polskiego stoiska promocyjno-informacyjnego, który będzie wykorzystywany na wszystkich zagranicznych targach objętych wsparciem Ministerstwa Gospodarki w ramach kampanii promującej polską gospodarkę za granicą.

SPC promuje europejską wieprzowinę

.

Dom mediowy SPC House of Media wraz z agencją reklamową Legend Group zrealizują międzynarodową kampanię „Rozsmakuj się w Europie”, promującą europejską wieprzowinę na rynkach Japonii i Kanady. Kampania jest prowadzona na zlecenie Związku „Polskie Mięso”, zrzeszającego blisko 70 polskich producentów branży mięsnej oraz Agencji Rynku Rolnego.