
Letsmeat.eu – nowa strona europejskiej wieprzowiny
Ruszyła strona internetowa www.letsmeat.eu, służąca promocji europejskiej wieprzowiny i jej przetworów w ramach kampanii „Rozsmakuj się w Europie”.
O promocji polskich kosmetyków w TVP
Zapraszamy do obejrzenia programu o eksporcie polskich kosmetyków i prowadzonym przez nas projekcie ich promocji za granicą. Dom Mediowy SPC House of Media prowadził go przez 3 ostatnie lata na zlecenie Ministerstwa Gospodarki.
Projekty Lasów Państwowych promowane w prasie
Dom mediowy SPC House of Media zakończył kampanię reklamową dla Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, promującą projekty rewitalizacyjne, realizowane przez Lasy Państwowe. SPC przygotował kreacje i zakupił media na potrzeby kampanii.
SPC House of Media nagrodzony Statuetką Marki Polskiej Gospodarki
Wicepremier Janusz Piechociński nagrodził dom mediowy SPC House of Media Statuetką Marki Polskiej Gospodarki, doceniając wkład firmy w promocję polskiej gospodarki za granicą i inspirujące prowadzenie Branżowego Programu Promocji dla branży kosmetycznej.
Polska będzie promowana według projektu SPC House of Media
Dom mediowy SPC House of Media wygrało przetarg Ministerstwa Gospodarki na stworzenie projektu uniwersalnego, polskiego stoiska promocyjno-informacyjnego, który będzie wykorzystywany na wszystkich zagranicznych targach objętych wsparciem Ministerstwa Gospodarki w ramach kampanii promującej polską gospodarkę za granicą.
SPC promuje europejską wieprzowinę
Dom mediowy SPC House of Media wraz z agencją reklamową Legend Group zrealizują międzynarodową kampanię „Rozsmakuj się w Europie”, promującą europejską wieprzowinę na rynkach Japonii i Kanady. Kampania jest prowadzona na zlecenie Związku „Polskie Mięso”, zrzeszającego blisko 70 polskich producentów branży mięsnej oraz Agencji Rynku Rolnego.