• b2b
  • Aktualności

Zaczyna się najważniejsza faza kampanii Let’s Meat!

.

 

Zbliżają się najważniejsze wydarzenia kampanii „Let’s Meat!”, organizowanej przez dom mediowy SPC House of Media, a promującej europejską wieprzowinę na rynkach Japonii i Kanady – prezentacja na targach w obu krajach. Już w tym tygodniu rusza impreza Toronto Food & Drink Market, która potrwa w dniach 8-10 kwietnia 2016. Chwilę później, w dniach 13 – 15 kwietnia, w Tokio odbędą się targi Japan Meat Industry Fair.

Na obu imprezach SPC House of Media zorganizuje wspólne stoisko producentów i przetwórców mięsa wieprzowego z UE, na którym odbywać się będą zarówno rozmowy biznesowe, jaki i pokazy kulinarne kończące się degustacjami przygotowanych potraw. Dodatkowo, w Toronto pierwszego dnia targów w Konsulacie Generalnym RP odbędzie się inauguracyjne seminarium i rozmowy B2B „O polsko-kanadyjskiej współpracy. Czy polskie mięso podbije kanadyjskie stoły?”.

Wydarzenia organizowane są w ramach kampanii promocyjno-informacyjnej „Rozsmakuj się w Europie” prowadzonej na zlecenie Związku „Polskie Mięso”, zrzeszającego blisko 70 największych polskich producentów branży mięsnej. Organizacją wdrażającą projekt są: dom mediowy SPC House of Media i agencja reklamowa Legend Group. SPC House of Media jako lider konsorcjum zajmuje się wdrażaniem kampanii, organizacją udziału w targach czy misji gospodarczych, natomiast Legend Group jako konsorcjant odpowiada za strategię komunikacji, kreację oraz produkcję materiałów promocyjnych.

Komunikat prasowy