• b2b
  • Aktualności

Zaczyna się najważniejsza faza kampanii Let’s Meat!

.

Zbliżają się najważniejsze wydarzenia kampanii „Let’s Meat!”, organizowanej przez dom mediowy SPC House of Media, a promującej europejską wieprzowinę na rynkach Japonii i Kanady – prezentacja na targach w obu krajach. Już w tym tygodniu rusza impreza Toronto Food & Drink Market, która potrwa w dniach 8-10 kwietnia 2016. Chwilę później, w dniach 13 – 15 kwietnia, w Tokio odbędą się targi Japan Meat Industry Fair.

O promocji polskich kosmetyków w TVP

.

Zapraszamy do obejrzenia programu o eksporcie polskich kosmetyków i prowadzonym przez nas projekcie ich promocji za granicą. Dom Mediowy SPC House of Media prowadził go przez 3 ostatnie lata na zlecenie Ministerstwa Gospodarki.

Projekty Lasów Państwowych promowane w prasie

.

Dom mediowy SPC House of Media zakończył kampanię reklamową dla Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, promującą projekty rewitalizacyjne, realizowane przez Lasy Państwowe. SPC przygotował kreacje i zakupił media na potrzeby kampanii.