• b2b
  • Aktualności

Nowa kampania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie

.

Dom mediowy SPC House of Media realizuje na zlecenie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie radiową kampanię promującą działania w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 dotyczących ułatwiania powrotu do aktywności zawodowej osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3.

Zaczyna się najważniejsza faza kampanii Let’s Meat!

.

Zbliżają się najważniejsze wydarzenia kampanii „Let’s Meat!”, organizowanej przez dom mediowy SPC House of Media, a promującej europejską wieprzowinę na rynkach Japonii i Kanady – prezentacja na targach w obu krajach. Już w tym tygodniu rusza impreza Toronto Food & Drink Market, która potrwa w dniach 8-10 kwietnia 2016. Chwilę później, w dniach 13 – 15 kwietnia, w Tokio odbędą się targi Japan Meat Industry Fair.